Ewidencje i rejestry
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- rejestr zarządzeń dyrektora przedszkola,
- rejestr uchwał Rady Pedagogicznej,
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr korespondencji,
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej,
- ewidencja czasu pracy,
- księga wychowanków,
- ewidencja zastępstw,
- ewidencja pracowników i ich akt osobowych,
- rejestr zwolnień lekarskich,
- rejestr wypadków wychowanków i pracowników,
- rejestr upoważnień
- rejestr skarg i wniosków,
- składnica akt (wykaz teczek zarchiwizowanych)
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)otwiera się w nowej karcie
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom
upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach
i ewidencjach
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym
na terenie placówki.
Metryka
changes-registry
Expand